HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Magyarország-Oroszország 1-1

2010.03.04. 15:46 Vámpír\\\'08

Nehéz úgy írni egy meccsről, hogy csak az utolsó húsz percet láttam belőle... :)

Először is gratulálok a Győrieknek. Amikor megtudtam hogy lebontják a Rába-stadiont, csodálkoztam, hiszen 1977-ben épült, és az ország egyik legszebb, legmodernebb létesítménye volt. De hát a mostani... Igazi nyugat, gyönyörű, és a talaj is csodaszép. Ja, és a csapat sem rossz, főleg az Újpestverés tetszett, de ez most a válogatottról szól. :)

Az oroszok elleni 1-1-et nem kell magyarázni. Pozitívum az eredmény, a játék sem volt rossz amennyit láttam, a végén nyerhettünk volna, és ugye mindkét kapitány azt mondta hogy az első félidőben voltak jobbak a magyarok. Ez tehát bíztató.

Amit nem értek viszont, az a csapatépítés. Az egycsatáros játékot már megszoktuk, de miért nem lehetett most valaki mást kipróbálni? Semmi bajom Torghellével, tegnap is tette a dolgát becsületesen, de én egy félidőre kipróbáltam volna Ferenczit vagy éppen... Nem, nincs éppen, Ferenczit. Aztán Koltai, aki szenzációs teljesítményt nyújtott az Újpest ellen is kaphatott volna egy picivel több időt. De játszott Horváth, Rudolt, örülök hogy végre itthonról is válogat a kapitány. Kár hogy a fiatalok is épp most játszottak selejtezőt, néhányunkat ki lehetett volna próbállni tegnap.

Aztán meg a pozíciók. Kiváncsi vagyok Huszti mikor lesz kapus, merthogy az még nem volt. Játszott ő már sok mindent Koemannál, csak a saját posztján nem. Mint ahogy Vanczák Vili sem balhátvéd, Szélesi és Bodor pedig nem középpályás. Félreértés ne essék, mindenki helytállt tegnap, de talán többre mennénk, ha minden posztra megtalálnánk az odaillő játékosokat - vagy minden játékosnak megtalálnánk a hozzáillő posztját.

Ezzel együtt elégedettek lehetünk az idei bemutatkozással, várjuk a jó folytatást. Én azért a hazai NB I-ből jó szívvel ajánlanám még Szűcs Lajost, Kabát Pétert, Elek Ákost, és talán érdemes lenne elgondolkodni egy-két jó csatár honosításán, elsősorban Nikolicsra és a debreceni Kulabácsira gondoltam.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: foci

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr591808895

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása