HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Szuperrekord!

2010.02.15. 09:06 Vámpír\\\'08

Na hát: néha ránézek a statisztikára, és meglepve láttam, hogy tegnap rekordot sikerült javítani, 127 oldalletöltéssel.

Ez bizony arra sarkall, hogy folytassam a blogot, hiszen egyrészt mostanában eléggé elhanyagoltam, másrészt a beírások döntő többsége is csak személyes nyavalygásból állt, és mégis megyünk felfelé, akkor össze kell kapni magam. Persze ha egyszer mostanában tél volt, meg szakítás volt meg csupa-csupa szar volt, akkor érthető a negatív hangvétel, és a személyes bejegyzések túlsúlyba kerülése.

Viszont most már túl vagyunk a Valentin-napon, túléltem hogy csak a kutyám köszöntött fel, igaz tőle viszont rengeteg puszit kaptam, túléltem hogy nekem már nincs kit felköszöntenem. Javul az idő, állítólag a hétvégére már itt a tavasz, a munka is alakul úgy-ahogy, szóval mostantól nincs siránkozás, legfeljebb ha eszembe jut hogy... De a legjobb, hogy ez is ritkul: egyre gyakrabban érzem úgy, hogy ha ilyen gyorsan el lehet engem felejteni, akkor igazán megspórolhatom azokat a könnyeket, amelyeket ejtenék miatta.

Így aztán mától folytatódik a blog, a lehetőségeknek megfelelően minél gyakrabban, és akkor hamarosan meglesz az új rekord, legyen mondjuk 130 letöltés az új cél. Ehhez produkálnom kell, tudom. Azon leszek.

 

Na, és itt a statisztika, amiről beszéltem, állat! És köszi, köszi, köszi, köszi... Sokszor.

 

Top

  • Az eddigi legjobb nap: Feb 14, Sun 127
  • Az utóbbi 7 nap átlagos PI értéke: 24
  • Az utóbbi 7 nap átlagos PI / látogató értéke: 7,261
  • Az utóbbi 30 nap átlagos PI értéke: 13
  • Az utóbbi 30 nap átlagos PI / látogató értéke: 3,779
  • A blog indulása óta az összes PI: 1750

1 komment

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr701759357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vámpír\\\'08 2010.02.15. 19:10:32

Gratulálok, szeretett Vámpírom! :)
süti beállítások módosítása