HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Kis összefoglaló

2010.04.16. 12:04 Vámpír\\\'08

Naszóval: nagyjából meggyógyultam. Néha még bele is fér egy-egy ilyen betegség, hétfőn még dolgoztam, kedd este mentem orvosho', aztán most péntekre már úgy 95%-os az állapotom. Úgyhogy ez nem rossz. Viszont a dohányzásról lassan most már tényleg le kellene állni, dolgozom rajta.

Amúgy nagyjából minden rendben van, megrendelések is csurrannak-cseppennek, s ha Viktorék tényleg bedurrantják a gazdaságot, akkor lesz ez még sokkal jobb is hamarosan. Orosz Sándor barátomnak üzenem, hogy ne haragudjon hogy kinyomtam tegnap a telefont, de engem már nem kell hívogatni, meg vagyok győzve, a második fordulóban is Menczer úrhölgyre fogok szavazni, már alig várom hogy retteghessek a Fidesz-kétharmadtól... :)

Mi van még? Nagyjából ennyi, a többit a cenzor kihúzta. Mint az emlékezetes Müllerné-féle levélben a Svejkből, most pontosan nem emlékszem rá, de valahogy így dolgozott a cenzor: "Mindannyian egészségesek vagyunk. A mellettem fekvőnek flekkXXXXX van, de vannak itt feketeXXXXXXX is." "Eleget kapunk enni, meg gyűjtjük a krumpli XXXXXX hogy levest főzzünk belőle." Satöbbi. Szóval, minden, minden oké magánjellegűleg, de erről többet a jelszavasoknak.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr481926511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása