HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Hajnal felé...

2010.02.16. 13:49 Vámpír\\\'08

... már itt ültem bent, tök hangulatos egy irodaház, amikor a portás meg én vagyunk, plusz a takarító csoszog fel-alá a folyosón.

Viszont ilyenkor lehet nyugodtan papírmunkát végezni, amikor nincs pillanatonként telefoncsörgés, nem jön minden öt percben valaki valamilyen marhasággal. És ma abban a megtiszteltesésben is részem volt, hogy benyitott az ajtón Szeretett Igazgatónk, sőt még az Ő Kezét is nyújtotta. És még csak kedd van, a horoszkópom szerint szerencsés nap, hát ennél nagyobb már nehezen lenne elképzelhető.

Tegnap kicsit visszaesett a statisztika, pedig még Omegával - és Hungária-idézettel - is szolgáltam a kedves olvasóknak, akik úgy látszik, nem érik be ennyivel. Na, majd lesz a hétvégén futballcikk (morgás a szezonkezdet csúszása miatt), választásos (elsősorban a kopogtatócédulákról és az ő gyűjtőikről), aztán meg a személyesek, bár azok egyre sekélyesebbek, miután - dobpergés, fejgép belőve -: úgy érzem, hogy meggyógyultam!!! Ha egyszer valaki egy pillanat alatt elfelejt, hát akkor... Nincs hát akkor, asszem a legjobb bizonyíték, hogy már csak nem is haragszom. Mondjuk, legalább egy búcsúzós telefont vagy mailt megérdemeltem volna, de hát ez mutatja mindennél jobban, mennyire nem jelentettem semmit a számára. És én még itt jajgattam miatta. Hát most már itt a vége, fuss el véle. Hétvégén már lehet kutyázni, ha a meteorológia nem hazudik, és ez a lényeg. A kutya őszintén szeret. Ez végszónak sem rossz, úgyhogy mára ennyi.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr531763152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása