HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Januári unalom

2010.01.20. 13:15 Vámpír\\\'08

Szóval tegnap reggel és délután mondjuk 3 illetve 5 perc, mondjuk délután gyönyörű volt a drága, kisminkelték a barátnői, én először láttam így, és majd' hátast dobtam a gyönyörűségtől, nem hittem hogy az ő szépségét még lehet fokozni, de mégis.

Ma reggel legalább együtt voltunk egy darabig, délután viszont nem fogunk tudni találkozni mert hosszú napos vagyok, így aztán holnap reggelig elvonás van. Elég hulla vagyok amúgy, nem aludtam túl jól az éjjel, biztos front vagy ilyesmi lehet, reggel aztán persze már ment volna... :)

Na mindegy, megvagyok egyelőre, most már nagyon várom főnök urat a béremmel, ha nem jön akkor éhezni fogok. :(

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr631687468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása