HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Nem értem, miért nem érti...

2010.03.21. 11:09 Vámpír\\\'08

Ha jól tudom ez egy Ossian-dalból való, de tényleg nem értem mit nem lehet azon érteni, hogy nagyon tudsz hiányozni, és utálok szombat reggel negyven, vasárnap reggel meg harminc percet várni, hogy aztán közöljed hogy rohadtul sietsz és nagyon nem érsz rá mert vár Lenin és Sztálin és a mozgalom. És nem értem mit nem lehet azon érteni hogy nagyon tudsz hiányozni, és zavar hogy minden egyéb fontosabb mint én, és minden másra, és mindenki másra van bőven időd, csak rám nem. És itt a péntek, egyedül iszom a klubban, és itt a szombat amikor negyven perc ácsorgás után megjelensz tíz percre és rohansz, és itt a vasárnap amikor harminc perc ácsorgás után megjelensz tíz percre és rohansz, és akkor bennem felmerül hogy hát tulajdonképpen vagy-e te egyáltalán? Meg ugye nem tudsz hívni napok óta - állítólag - de a fülem hallatára izzik a vonal másokkal, mert még abban a pár percben sem én vagyok a fontos, hanem Isten tudja ki van a vonal - ilyenkor működő vonal - másik végén. Hát tulajdonképpen vagy-e te egyáltalán? Vagyok-e én egyáltalán?

Ha nem, úgy is jó. Illetve jó a francokat, de még mindig jobb tudni, mint így. És persze aztán ha mindezt szóvá teszem, én vagyok a hibás, én nem vagyok megértő, én vagyok az önsajnáló, én vagyok a hisztis meg a kiállhatatlan. Ja. Na, ismét itt a Vidám Vasárnap.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr751856218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása