HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Na, ki az antiszemita?

2010.02.26. 21:46 Vámpír\\\'08

Valószínűleg én. Tudniillik mostanában folyamatosan dühöngök azon, hogy néhány száz zsidó kirobbantott egy világválságot, amelyre nekem ráment az egész életem. Ugyanis nagyon szerettem a volt munkahelyemen dolgozni - csak hát autós cég, és csődközeli állapotba került. Ugyanis hála a nemzetközi és a hazai zsidóságnak, úgy kivérzett e kis ország gazdasága, hogy új autóra aztán végképp nem fussa senkinek. Az már csak hab a tortán hogy Magyarország - Magyar ország? - volt az egyetlen, ahol semmilyen módon nem támogatták az autóipart.

Érdekes viszont, hogy az a néhány száz külföldi, meg néhány száz itthoni válságokozó féreg semmi hátrányát nem érzi a válságnak. Miközben több tízezren vesztettük el munkahelyünket, vagy éppen csökkent radikálisan a jövedelmünk - az enyém az utóbbi volt, a főnököm ragaszkodott volna hozzám, de hát hogy dolgozhatnék feleannyiért, mint egy éve... -, szóval addig Veres, Gyurcsány Kóka, Oszkó, Bajnai és a többi szarházi ugyanúgy hazavitte az évi százmilliót. Persze, úgy könnyű... Nekem is van egy gyönyörű barátnőm, én is vinném őt külföldre, jobban megérdemelné mint az a lepusztult vén kurva aki Veressel utazgat - persze ez ízlés dolga. De az ilyen lepusztult vén dögöt Ausztráliába kell vinni, ott fordított a gravitáció, felfelé állnak újra a csöcsei - az én drágámmal elég volna Ausztria is...

Szóval, ki az antiszemita? Az, aki szóvátesz bizonyos tényeket? Hát, akkor nem bánom, legyek én az. De egy pillanatig se felejtsük: néhány száz "amerikai" pénzügyér mohósága vezetett oda, hogy most itt Magyarországon rosszabbul élünk mint négy éve. Nem mi tehetünk róla. Én legalább ugyanannyit dolgozok mint négy éve - és közben kétszázezer kocsi helyett hatvanezret adtak el - esküszöm hogy nem az én hibámból.

Szólj hozzá!

Címkék: belföld

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr751793446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása