HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Tél van

2010.02.03. 16:32 Vámpír\\\'08

Már megint rohadt hideg volt reggel, és megint szakadt a hó. Azért valahogy beértem persze. Szoknom kell még hogy nem kell hajnalban elinduljak és rohanjak, de hát.

A hangulat? Hát az olyan, amilyen lehet. Azon gondolkodom, hogy amíg Ő volt nekem - volt egyáltalán? - fel sem tűnt, hogy az utóbbi hónapokban, talán években az egyetlen örömöt jelentette számomra. Most úgy megvagyok, szépen, nyugodtan, kissé talán elégikusan, ez számomra is meglepő, mert azt hittem széjjel fog vetni az ingerültség, de inkább a csendes beletörődés a jó szó az egészre. Az hogy tudomásul veszem hogy nincs többé, de maradt egy hiheteletlen üresség utána. Amit nem tudom, mivel és hogyan fogok betölteni.

Egyszerűen hiányzik, de nagyon. És hiába szidom magam folyamatosan hogy mekkora marha vagy öregem, ez önmagában még nem vigasztal. Elvis igen, de hát itt a melóhelyen, ahol tízen ülünk egy légtérben, mégsem szólhat egész nap a Don't be Cruel...

Nem is tudom, miben reménykedtem. Mentek a napok egymás után, és úgy voltam vele hogy ma is jó volt így, tegnap is, holnap is láthatom, talán a holnapután is meglesz, aztán tovább nem kell előrenézni. És ha belegondolok hogy voltam vele türelmetlen, kezdeményeztem nem egyszer a szakítást, aztán örültem hogy mégse, most meg két nap után - egyszerűen csak hiányzik. Hiányzik. És most már mindig is hiányozni fog, a kérdés csak az, hogy én mikor gyógyulok ki belőle végleg. Igyekszem nem gondolni rá persze, és egyszer-egyszer akár öt percre is sikerül. Hátha holnapra már lesz az tíz is. De hálás lennék a nyolcért is.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr571726987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása