HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Idei első

2010.01.01. 10:40 Vámpír\\\'08

úgyhogy először is essünk túl a kötelezőn: boldog, békés, sikeres újévet minden kedves olvasómnak!

Szóval, tegnap délelőtti az utolsó poszt. Azóta - szép magyarsággal - el lettek olvasva a leveleim, és az alábbi választ kaptam: 

"ne haragudj sajnálom sajnálom sajnálom sajnálom sajnálom sajnálom sajnálom sajnálom
igérem meg változom na ne haragudj rám"

Na, hát így aztán tényleg nem tudtam tovább haragudni, és találkoztunk délután, meg kilógott este is egy kicsit kedvenc szórakozóhelyemre. Így aztán tényleg szent a béke, egyszerűen annyi az egész, hogy az én lelkemet néha ápolgatni kell.

Hát aztán ami a tegnapi sörmennyiséget - mert én kizárólag sört iszom, tömény, pezsgő meg egyebek mellőzésével - nehéz lenne összeszámolni, de valahol 15 körül álltam meg ha jól számolom. Ahhoz képest már ébren vagyok, kissé tompán, a torkomat is érzem, hiszen ennyi sörhöz megfelelő mennyiségű cigaretta is jár :), de egyáltalán nem vészes a helyzet. Az időjárás ronda, de a kedvem nem rossz. Legalább elsején még hagy bizakodjunk egy kicsit... :)

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr951636578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása