HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Hétvége a friss levegőn

2009.11.21. 17:16 Vámpír\\\'08

Először is elaludtam kissé, így reggel 8 körül ballagtunk le Zsófiával, amikor - eléggé el nem ítélhető módon - már mások is járnak az utcán. Igyekeztem előkeresni a legszűkebb ruháját, de abban is úgy festett, mint az ifjú Lang Franz bácsi kabátjában. Ráadásul a szőrével együtt - remélhetőleg csak átmenetileg - a jókedvét is elveszítette, így aztán vidám sétánk volt a taknyos-nyálkás undorítóan novemberi időben.

Aztán viszont kirándultunk egyet, s Ő is meglehetősen szörnyülködött szegény kutyán, úgyhogy tényleg szörnyű lett szegény. Ő viszont... Biztos vagyok benne hogy "egy jampi szív - az mindig hű marad"...

Aztán takarítás, s mivel porallergiám van, elég jól eltelt az idő, csak a ház remegett néha a tüsszentőrohamaimtól. Rájöttem, hogy nem a már leülepedett por az egészségtelen, hanem amit éppen próbálunk eltakarítani. Ördögi kör, ugye. Ja, reggelre a macska valami rejtélyes okból kifolyólag végigfosta a lakást, úgyhogy a reggelit ezután bátran ki tudtam hagyni, hiszen még a kávémat is alig tudtam legyűrni, úgy kavargott a gyomrom mire összetakarítottam az egészet. Ő persze úgy csinált mintha mi sem történt volna, követelte a reggelijét, és meg is ette jó étvággyal. Tud valaki valami jó macskameggyilkolási módszert, de olyat, hogy azért véletlennek - vagy még jobb ha öngyilkosságnak - tűnjön?!

Ebéd: mutter féle székelykáposzta, ami úgy másfélezer kalória / merőkanál, eredeti nagyszülői recept még Erdélyből, abból a boldog, békés korból, amikor nem ismerték a koleszterint, és nem mértek testtömegindexet... (Anyám legtöbb receptje amúgy is úgy kezdődik hogy végy fél kiló disznózsírt, meg egy kiló füstölthúst, aztán akkor nagy baj már nem lehet. Tejbegríz is gyakrabban lenne a menü, ha e két hozzávalót valahogy bele lehetne dolgözni...) De aztán ebéd után újra kirándultam egyet, s ismét úgy csináltam, mint Kukorica Jancsi, csak én a szememet legeltettem... Szerintem boldogult Pavlov professzor érdekfeszítő tanulmányt írhatna arról, hogy miért kezdek egy boxerre hasonlítani - na nem a pofám olyan ronda, hanem a nyálképződésem intenzitása -, amint meglátom őt. Szóval egy boldog félóra, aztán irány haza, még elcsíptem a Videoton-Győr II. félidejét, de az már külön poszt lesz majd valamikor az este.

Szóval ma két alkalommal is kielégíthettem legalább a retinámat, s még nincs vége a napnak. Állítólag ma kiderült hogy a torinói lepel igazi. Mondjuk ezt eddig is tudtam, de annyira nagyon nem érdekel: én kedd este óta a Memphisiben hiszek, s úgy gondolom, mint igazi hívő, addig nem halhatok meg, amíg egyszer el nem zarándokoltam Graceland-be. Persze lehet hogy erre nem lesz szükség, közeledik január 18-a, s - legalábbis emberi számítás szerint - 75 éve lesz hogy megadatott Ő nekünk, miért ne térhetne vissza éppen ezen a napon?

Na, este még fociösszefoglaló, illetve szerencsés csillagzat összejátszása esetén lehet hogy csak holnap reggel. De lesz. Sőt, remélhetőleg e poszt is kiegészítésre kerül - várok, várok a hívásra, hiszen JÓ VAGYOK ÉS TÜRELMES... :)

De azért persze legyen mára is idézet Nagy Klasszikusunktól, ami még tegnap jutott eszembe a Crafterről, mire is lehetne használni tágasságát...:

"Rizi-rozoga teherautó volt,

De nekünk luxus panzió

Nem érdekelt hogy szextilalom van,

Csak azt akartuk ami haláli jó"

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr941542077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása