HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Gondolatok a hétfőről

2009.11.16. 18:18 Vámpír\\\'08

Megfelelő mennyiségű Xanax - és még egy kis KANALAS ORVOSSÁG :) - elfogyasztása után néha lírai hangulatba kerül az ember. Ma például ezen a rohadt hétfőn gondolkodtam: ma minden szar volt, úgy ahogy volt az egész. Reggel nem jött össze a tárgyalás, sötét van, borús és hideg, magányos vagyok és öreg, meg na. Nem elég? És akkor még a hétfő is...

Igenám, csak hát szeptember végén, egy pénteki napon, estefelé ment el végleg az öcsém, 35 évesen, eléggé hirtelen. Péntek este, ami minden dolgozó ember számára a non plus ultra, egyszer csak összeesett és vége. Azóta nem igazán szeretem a pénteket. Na akkor most mi van. Azt hiszem, a magam részéről inkább örülök ezentúl a hétfőknek.

Nem igazán látom az élet értelmét. Felkelek, dolgozok azért hogy ehessek, eszem azért hogy dolgozhassak, néha pár üveg sör, futballmeccs, egy-egy lány, aki dob amint nincs rám szüksége már - és őszintén szólva sem a személyiségem, sem a szaktudásom nem hagyna pótolhatatlan űrt a világegyetemben, ha megszűnnék létezni. Vagy ha eleve meg sem születtem volna.

Igenám, csakhogy én világéletemben szerettem az apró örömöket- igaz, más sosem jutott nekem. A napfény, egy pohár - na jó: 6-8 üveg :) - jó sör, whisky, egy jó meccs, egy jó autó - az is volt egyszer egy, a kutya - az is volt egyszer egy - mind-mind apróság, de nekem elég egyetlen jó perc egy napon, hogy elégedett legyek. És tényleg szeretném, ha még jó pár hétfő reggel moroghatnék magamban munkába menet.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr541529821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása