HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Futballrajt bealvással

2010.02.27. 20:37 Vámpír\\\'08

Namármost ugye délelőtt házimunka - főztem, szuper rakottkrumpli lett a végeredmény -, meg egy kis takarítás, idegesít amikor a poratkák túllépik a milliárdos lélektani határt... De aztán délután leültem - na jó, leheveredtem meccset nézni. Végre NB I, az is magyar specialitás, hogy bő negyedévig tart a téli szünet, mindegy, végre, és ráadásul rögtön Fradi.

Hát a meccsről túl sokat nem tudok mondani, merthogy a tizedik perc táján elaludtam, és már a hetvenediken is túl járt, amikor felébredtem. Ez nagyjából mindent elmond a meccsről, bár az látszik hogy az új játékosok tényleg erősítést jelentenek, de a játék ugyanúgy unalmas és sablonos volt mint Davison idején, igazából egy irányító kellene a csapatba, Rósa ma gyengébb napot fogott ki, talán ezért volt a tanácstalanság. Mindegy a három pontot végül is nem kell magyarázni, és mivel az Újpest is kapott hármat, na nem pontot hanem gólt, így szép lett az este, mondhatni tökéletes. Annak a meccsnek csak az utolsó félóráját lláttam mert közben qtyáztam is, de nagyjából láttam mindent, ki fog vajon ennek a Győrnek gólt rúgni? S mivel most már nemcsak védekezni tudnak hanem támadni is, így szerintem a bajnokság háromesélyes, mert a lilák ezzel a vereségükkel kiszálltak az aranyért folytatott harcból, de hát tudjuk, ők ugyebár jövőre lesznek bajnokok. :)

A többi meccs papírforma, engem legalábbis nem lepett meg Őszentsége csapatának pontszerzése az MTK-tól, masszív kis csapat az, az ország legjobb kapusával. Ami pedig Pakson az elmaradt meccset illeti, azt gondolom, lassan példát kellene már statuálni valakivel, az a csapat legyen NB I-es, amelynek a létesítménye is méltó az első osztályhoz. Ja, hogy akkor két, maximum háromcsapatos (Győr, Videoton, Újpest) lenne az NB I? Lehet, de 2010-ben már paródia, hogy az egész országban nincs a Győrin kívül egy fűthető futballpálya. Szegényház. Pedig pont Pakson nem lenne nehéz egy kis plusz meleget szerezni... :) Ismeritek ugye a viccet:

Párbeszéd a paksi piacon:
- De szép ez az eper! Kérek két kilót!
- Igen uram. Lékeljem?

:)))

Szólj hozzá!

Címkék: foci

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr881795622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása