HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Itt a vége...

2009.12.31. 10:46 Vámpír\\\'08

...fusson el véle a f...om. Annál én sokkal lustább vagyok.

Hát nem ma volt az utolsó poszt, ez tény. De hát mi a fene történne így év végén, szabadság alatt?

Ha csak az nem hogy... De bemásolok ide egy mail-t, saját szerzeményem, a Drágaszágnak küldtem:

"Szia .........,
tudom hogy ezt sem fogod elolvasni, pedig mostanában azért tudsz netezni,
és azért csináltam ezt a fiókot Neked, hogy végre tudjunk kommunikálni.

Szóval, 28-án reggel elzavartál, azzal hogy majd hívsz a következő sétánál. Nem hívtál.
Tegnap mondtad hogy mész a .........ba, majd találkozhatunk. Nem hívtál.
Ma ígérted hogy este találkozhatunk a sétánál, nem hívtál.
Ráérsz mindenre és mindenkire, egyedül velem nem foglalkozol.
Tudomásul vettem, és mivel itt az új év, döntöttem: így én ezt nem akarom tovább folytatni.
Ne haragudj meg érte, természetesen ha találkozunk valahol, örülni fogok Neked és szívesen leállok beszélgetni ha igényled, de ha egyszer folyamatosan érzem és érezteteted velem hogy abszolút nem számítok, és csak akkor hívsz ha szükséged van valamire, akkor én ezt nem tudom így tovább elviselni. Elég türelmes voltam eddig, de most már nincs kedvem hozzá.

Tényleg nincs harag, se sértődés, de nekem ez így nagyon kevés, és nagyon rosszul esik,
hogy ahogy kedvesen közölted ma is "nincs rám időd" - hát, most már akkor nem kell hogy legyen.
Én szeretettel gondolok Rád továbbra is, de most már szeretnék felejteni.

Boldog Új Évet kívánok Neked!
Vámpír"

Na, hát így állunk. Ma reggel "véletlenül" éppen arra sétáltam, össze is futottunk, enyhén gúnyos kérdésemre persze közölte hogy hogyne, most éppen hívni akart. Na jó, szóval új év jön, kihordjuk a régi szart, behordjuk az újat, de egyvalamit szeretnék kint hagyni: a hülyeséget. Úgyhogy megmondtam neki őszintén, hogy nagyon szar volt az utolsó pár nap, és elég volt belőle. Én még élek, élni akarok, és elsejétől lesznek bizonyos változások, például az, hogy Te drágaszágom, valószínűleg átlényegülsz az emlékek közé. Én meg foggal-körömmel végigküzdöm 2010-et is.

Mi van még. Éljünk megint kedvenc klasszikusommal: "Ujjé, itt az új év, mindenki jampis cuccba bújjék" - körülbelül ennyi. Kívánom mindenkinek, hogy találja meg számításait az új évben, legyen boldog, ha tud. Én meg fogom próbálni.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr371634627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása