HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Karácsony első napja van...

2009.12.25. 13:41 Vámpír\\\'08

...köszönt és minden jót kíván egy taknyos, megfázott vámpír.

 

Merthogy egész évben semmi bajom sem volt, hát természetesen karácsonyra sikerült összeszednem egy jó kis megfázást. Ma már jobb, tegnap volt a legrosszabb, az éjféli mise felénél ki kellett jönnöm, olyan köhögőroham jött rám, hogy.

Amúgy szépen nyugodtan telik az ünnep, ma például fél tizenkettőkor ébredtem, az idén nagyjából először aludtam ki úgy magam ahogy szerettem régen. Persze bár ne így lenne, mert ha Zsófia itthon lenne, akkor vinni kellett volna időben sétálni. Még mindig nem adtam fel a reményt hogy hazajön. Törpe szuper fej, iszonyú jó étvágya van, hatalmasakat játszunk, de hát vele úgy másfél-két hónap múlva fogunk sétálni. Azt viszont nem tudja szegény, hogy karácsony után első dolgunk lesz hogy injekcióra vigyük őt... :)

Amúgy itt a tavasz, majd' dobtam egy hátast amikor megláttam az ablakhőmérőn hogy 14 fok van, állítólag csak holnapig, de remek élmény volt, ahogy kitártam az ablakot, és nem vágott mellbe a hideg. Na, de három hónap még, aztán folyamatosan így lesz. Szóval beteg vagyok és szerelmes - sokak szerint a kettő amúgy is ugyanaz. További nyugodt, békés ünnepet mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr641622246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása