HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Help me, please

2009.12.22. 21:35 Vámpír\\\'08

Drága véreim: ha jól számolom, két állandó olvasója van szerencsétlen blogomnak, mert Ő biztos nem olvassa, legalábbis remélem... :) De az két jó fej, értelmes arc - nem csak azért mert olvasnak engem :) -, és hátha más is idetéved néha...

Szóval, munkaügy: adva van a cégecske ahol dolgozom. Autóiparral kapcsolatos. Az idén bizony éheztünk rendesen, én pl. leadtam közel 20 kilót... :P Viszont baráti, családias kis hely, a tulaj remek ember, majdhogynem a barátom, a munkaköröm önálló és kreatív, szeretnek és szeretem őket, szóval. Ráadásul most úgy tűnik, egy-két pici reménysugár talán dereng a messzeségben, hogy kimászhatunk a szarból. Talán.

Másik oldalról ott van a hatalmas multi ahová visszamehetnék egy nem túl falrengető  beosztásba, de: ott ha azt mondják hogy 2-án 11 órakor van fizetés, akkor 11 órakor a számlámon a pénz. A lehetőség is több. Ott viszont egy pici csavarocska lennék a hatalmas gépezetben, önállóság nulla, főnök sok. Viszont több a lehetőség, satöbbi.

Nahát. Most ugye lehetne 12 nyugodt napom, ehelyett gondolkozhatom ezerrel: 4-én kezdhetnék az új (régi) helyen, vagy maradhatok ahol vagyok. És meglőve érzem magam, mert fogalmam sincs melyik lenne a jó döntés. Vélemény esetleg?

Szólj hozzá!

Címkék: munka személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr561616751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása