HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Várni rád egy éjen át...

2009.12.21. 10:19 Vámpír\\\'08

...illetve sokkal tovább, sajnos.

Tegnap bődületesen nagyot takarítottam délelőtt, izomlázam is lett mára a súrolástól, mondjuk ez nem dicsőség, inkább ciki hogy ennyi súrolnivaló akadt a lakásban. :)

Aztán délután meglátogattam a drágát, megkaptam a kariajcsim másik felét, persze az igazi hatalmas ajándék az a perc, percek amikor együtt lehetek vele. Aztán... Aztán mától szünet, mostantól leshetem a telefont hogy mikor szól, és "ha éjjel hívsz én jövök, ha nappal hívsz jövök" alapon, várok, várok, várok.

Viszont mivel közeledik az új év és a fogadalomtételek ideje, és mivel tudom, érzem, és bizonyítékát is kaptam hogy fontos vagyok neki - "jó hogy végre rájöttél" - mondta -, ezért megtettem az első fogadalmat: megígértem hogy se türelmetlen nem leszek vele, se dühös, se sértődött, szóval olyan leszek mint egy angyal, JÓ és TÜRELMES! :)

Aztán ha már újévi fogadalmak, hát a bagót most már végképp le kellene tenni, kávét csökkenteni, piával és súllyal eddig sem volt gond. Például a sört imádom, de egyrészt a sörnél jobban imádom hogy húsz évvel ezelőtti a súlyom, másrészt meg most itt bent is ráz a hideg, úgyhogy ha valaki megkínálna egy párásfalú korsóban pompázó Heinekennen, hát asszem vissza tudnám utasítani. :) Egy Johnny Walker már más kategória, Johnny régi barátom, de legutóbb amikor hozzá fordultam, rossz tanácsot adott. Szóval most haragszom rá is egy kicsit. Karácsonyra van otthon tokaji, van kóser körtém és szilvám -  azért ezek a zsidók tudnak valamit, na :) - , van Unicumom és brandym is, úgyhogy lesz egy-két mosolygósabb nap is az ünnepen. Holnap meg beiglisütés, Horváth Ilonka néném szakácskönyvének receptjét választottam az idén, a tavalyira már nem emlékszem honnan vettem a receptet, de szar lett, hogy finoman fogalmazzak. 

Most szépen süt a nap, de nagy szükség nincs rá, elég napfényes kedvem van, ha pedig éppen borulna egy kicsit, csak előveszem az ajándékomat, és örülök neki egy kicsit. És várok türelmesen. Úristen, de nehéz lesz ez a közel két hét. Máris a januárt várom? Lehet hogy tényleg nem vagyok normális.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr81612597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása