HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Hegyek között, völgyek között...

2009.11.26. 08:32 Vámpír\\\'08

...zakatoltam tegnap este, miután reggel elszalasztottam az elszalasztanivalót, asszem belepusztultam volna, ha az este is úgy telik el hogy nem láthatom őt...

Így aztán nagy-nagy kirándulásra indultam, s még életemben nem tévedtem el ennyire... Sikerült jól elkésnem, de harag nem volt, sőt. Sőt, na! :)

Reggel meg Ő késett nagyot, úgyhogy 1-1, de hát mi az a szűk félóra ahhoz képest hogy szívesen várok rá egy éjjen át, egy éven át...

Amúgy tegnap azt hittem sikerült átaludni a telet és itt a tavasz, november vége és lehúzott ablakkal lehetett autózni, ragyogott a nap, lehetett álmodozni - aztán csak visszazuhan az ember a valóságba, november van, mindjárt december, de mit csináljak ha nekem most van tavasz? Nem bánkódom miatta, annyi szent.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr131553256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása