HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Mai meccsekről röviden

2009.11.07. 21:04 Vámpír\\\'08

Na hát ilyen is rég volt - nem volt kedvem sörözni, így aztán ebéd után szépen letelepedtem a tévé elé és megnéztem a két közvetített meccset.

Az első megjegyzésem a zalaegerszegi pályával kapcsolatos. Mivel utána volt a pápai meccs, iszonyú volt a különbség a két gyep állapota között. Azért is kár, mert szerintem nagyon jól játszott a Zete, a Vasas sem volt rossz, szép gólokat láttunk, Dobricsé például akár a hét gólja is lehet az Eurosporton. Amit sajnálok, hogy szerintem Rudnevs nem sokáig fog Magyarországon futballozni. A Vasasból számomra ma Lázok volt csalódás, tőle többet vártam volna.

A Fradi kétszer  egymás után nyert, ami egészen szokatlan újdonság. Persze, lehet sajnálni a Pápát, hiszen ők futballoztak - le a kalappal Véber György előtt hogy egy újonc csapattal 4-3-3-at játszat a mai világban, a Fradinak pedig egyetlen helyzete volt és az be is ment - erre mondják hogy a futballt gólra játszák. Sajnos most is volt egy súlyos sérülés, ám Wolfe egyszerűen kemény volt, jobbulást kívánok a pápai srácnak. A Fradiban mindenki hozott egy jó átlagot, talán Tóth és Ferenczi volt halványabb a szokottnál, Wolfe pedig ma kiemelkedett, kiváló védőmunkája mellett szép gólja, és a mentése a gólvonalon is kiemeli a többiek közül. Hát csak így tovább, ha az utolsó fordulóban is meglesz a három pont, akkor egy jó erősítéssel még oda lehet érni tavasszal a dobogóra. Szerintem kéne egy jó belső védő - Dragóner mégiscsak 36 éves lesz jövőre -, egy irányító, és Ferenczi mellé még egy gólerős csatár.

A többi meccset nem láttam, így csak az eredményeket tudom értékelni: a Haladás talán elindul felfelé, a Nyíregyháza pedig nagy szarban van, ami azért érdekes, mert Szentes csapata kifejezetten kulturáltan futballozik, csak éppen eredménye nincs. A Honvédnak szerintem a masszív Paks ellen nem rossz az egy pont, a télen majd rendet tesz az új edző. Kecskeméten kiderült, hogy nem Szivics volt a csapat gyenge pontja. A Diósgyőr pedig úgy tűnik, a Fradi Üllői úti kiütése után a "bab is hús" állapotába került, hát most visszatérhetnek a földre, a Kaposvár pedig már most kalkulálhat a szokásos nyári bevétellel, ezúttal Nikolicsot sikerül majd valószínűleg jól eladni.

Holnap Győr-Debrecen, kiváncsi vagyok, egyik csapat sincs nagy formában, engem teljesen ledöbbentett az ETO Üllői úti produkciója, már ha azt annak lehetett nevezni. A Loki meg fáradt, sok a sérült, de hát maguknak köszönhetik ezt a szezont - mint ahogy mi is köszönjük nekik, nem lehet elégszer.

Szólj hozzá!

Címkék: foci

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr981507932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása