HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Késés

2010.03.25. 09:44 Vámpír\\\'08

Reggel kicsit besokalltam, először is nem jött semmi időben, jó, Moldovától tudjuk hogy a menetrend az arra való hogy meg lehessen állapítani mennyit késett a vonat, de hát akkor is. Végül nagy nehezen odaértem, volt bruttó négy percünk egymásra, fasza. Aztán telefonálnom kéne, kontakthibás a telóm, hol jó, hol nem, most éppen nem, erre bemegyek egy fülkébe,  bedobom a százast, a gép jóízűen lenyeli - még mintha böfögést is hallottam volna, de vonal az ohne. Aztán csodálkozott, hogy mekkora maflást kapott, én meg azon hogy ez nekem fájt kurvára. Aztán most nagy nehezen beértem és dolgozni kéne de nem igazán van kedvem hozzá, de majd valahogy megoldom.

Azért két jó dolog is történt tegnap - már úgy értve hogy tegnap nagyon sok jó dolog történt, de ami nem velem - szóval ugyebár kikapott az Újpest, úgyhogy most már nemcsak bajnokok, de kupagyőztesek is csak jövőre lesznek, plusz ugye elmeszelték az MDF fővárosi listáját, így Dávid úrhölgy lassan gondolkodhat azon, viselnek-e vajon kalapot a következő munkahelyén, a csinos kis formaruhához... :) Csapody úrnak meg maximálisan igaza volt, nehogymá' ő ne kerüljön fel bejutó helyre egy olyan MDF listán, ahol SZDSZ-esek szerepelnek előtte... Istenem, Antall József még mindig nagyon hiányzik a magyar belpolitikából, de annak őszintén örülök hogy ezt nem érte meg, egyébként valószínűleg már rég kizárták volna.

Ja, és a fent leírtak alapján remélem világos hogy nem Rád haragudtam, csak hát időnként morgok egy kicsit. De nem Veled. :)

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr471867092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása