HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Egyszer majd...

2010.03.14. 11:15 Vámpír\\\'08

...el kell gondolkoznom azon, hogy engem miért nem lehet szeretni.

Az ember elfogult magával persze, de azért én világéletemben tisztában voltam a hibáimmal. Meglehetősen lelkizős alkat vagyok, gyáva is - erről utóljára a hét elején tehettem tanúbizonyságot :) -, néha talán hisztisebb mint egy gyerek és sértődékenyebb mint egy szűzlány, de.

De: abban biztos vagyok, hogy ha szeretek valakit, annak nem lehet oka panaszra. Egyébként meglehetősen ritka az ilyesmi, de akkor szívem-lelkem, apait-anyait beleadok, és igyekszem minden téren a maximumot nyújtani. Aztán... Életem első nagy szerelme - ez tök egyoldalú volt - évekig tolerálta hogy lihegek utána, végül férjhez ment máshoz, jól tette, élnek boldogan. A második nagy l'amour tartott közel 9 évig, úgy tűnt hogy működik is, aztán viszont amikor jött egy negatív szakasz az életemben - munkahely elvesztése, apám halála, kocsim ellopása -, és az ebből következő lelki összeroppanás, azt már nem tudta tolerálni. Valahol megértettem, bár az élethez nemcsak a napfény, hanem a ború is hozzátartozik, főleg itt Magyarországon.

Aztán most meg sikerült totális hülyét csinálnom magamból. Hogy teljesen őszinték legyünk - e célt szolgálja ez a blog - teljesen meg is érdemeltem. Hogy hogyan lehettem ekkora hülye, talán adódik az elmúlt évek negatív sorozatából, hogy annyira vágytam már valami jóra, valami szépre, valami pozitívra, hogy teljesen elvakítottam magam, s nemcsak az érzéseimnek nem hittem, hanem a nyilvánvaló tényeknek sem, egyszerűen azért mert úgy voltam vele hogy amit nem akarok észrevenni az nincs, inkább felépítettem magamnak egy saját, belső Disneyworld-öt, és éltem benne. Aztán most volt, nincs. Az idő meg majd eldönti hogy jobb-e így, hogy végre elfogadom és tudomásul veszem a realitást, vagy jobb lett volna még fenntartani egy darabig - napokig? hetekig? hónapokig? - az álomvilágot. Szerintem így a jobb, bár pokolian fáj, s semmit sem segít ha folyamatosan azon sóhajtozom, hogy de hát nem ezt érdemeltem. Dehogynem, címeres barmot csináltam magamból, akire ujjal mutogathatnak az ismerősei, a kulturáltabbja persze elfojtja a vihogását, amíg látom... Most már abban sem vagyok biztos, végigmehetek-e felemelt fejjel még a környező utcákon, bemehetek-e a kedvenc kocsmámba. De hát - ha "kihullanak is a fogaim, legalább magamnak csináltam". Úgyhogy maradok magammal annyiban, hogy megérdemelted drága Vámpírom, és legközelebb talán olyasvalakivel is összehozhat a sors, aki viszonozza némiképp az érzelmeidet. Vagy legalább őszinte lesz veled...

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr301838434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása