HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Érdekes, érdekes, érdekes

2010.01.29. 09:28 Vámpír\\\'08

Nem morgok, nem dühöngök, nem idegeskedem, nem izgatom fel magam. De...

Szóval, ifjú hölgy hál'Istennek meggyógyult és ma reggel már találkozhattunk. Ráér, bőven van ideje. Szuper, hurrá. Aztán kiderül hogy rohan, először azt mondja hogy ráér akármikor beérni, aztán meg hogy be kell érnie perceken belül. Aztán meg este megy bulizni, ami persze nem baj, de az eszébe sem jut hogy ezt velem tegye. És ha szóva teszem hogy el vagyok hanyagolva, akkor sikerül mindig eljutnunk odáig hogy én vagyok a rossz, a kibírhatatlan és kiállhatatlan, és a végén én szégyellem magam. Ügyes. :)

Na mindegy, no comment. Ilyenkor az ember nyel egyet, beteszi a '68-as Elvis Comeback CD-t és könyörög, hogy dön't be cruel. Mást nem tehet.

Amúgy itt a hétvége, holnaptól tényleg no cigi, tudom hogy ez már röhejes, de hát én tényleg szerelmes vagyok a cigimbe. In hoc signo vinces - na, ez hogy fog menni Pall Mall nélkül?

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr391711790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása