HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

A húr meg a feszítése...

2010.01.07. 15:05 Vámpír\\\'08

SMS, idézve:

"Am még mindig 4e van ami azt jelenti hogy akar este is mondhatam volna hogy boldog szülinapot!de mar mindegy baszal ki nyugodtan!ha neked igy job lesz, nem alok a boldogsa utjaba viszlat"

Megijedtem. Nem kicsit, nagyon. Feszültek ezek a napok, robbanok minden apróságért, és kin csattan ilyenkor az ember mérge - hát persze hogy azon aki nem tehet róla, akit szeret... Aznap egy kicsit túlfeszítettem a húrt. Tényleg nem érdemelte meg... Ma reggel viszont végre volt időnk egymásra, beszélgettünk, kaptam ajándékot is, és megmondtam neki, hogy nem bírnám elviselni ha nem lenne nekem. És hogy ne haragudjon rám, ne haragudjon, ne haragudjon - és Ő erre közölte hogy nem tud rám haragudni, és...

Szóval minden oké. Ebből viszont ma sem lesz magvas poszt, ha egyszer boldog vagyok, akkor minek? :)

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr761654202

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: dewapoker 2019.05.06. 02:26:10

Animal book report template fourth grade - taojods

Trackback: pokerclub88 2019.05.05. 09:18:40

A parlament messze van a disznóólaktól, de fantasztikus évek jönnek - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása