HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Végrevégrevégre...

2009.12.23. 20:19 Vámpír\\\'08

...reggel hívott a Hölgy, és én rohantam - na jó, inkább vonszoltam magam, kissé meg vagyok fázva ugyanis, furcsa tünet hogy délután ellenállhatatlan vágyat éreztem a sárban hempergésre, és elsírtam magam amikor megláttam a vacsorára vett kolbászt. De azért ez nem sertésinfluenza, remélem... :)

Szóval találkozó reggel, napközben is többször hívott, este értemehettem és feljött megnézni a kutyát is, és beszélgettünk komoly dolgokról, többek közt ha jól emlékszem először mondta hogy szeret. És jól emlékszem, az fix... :P Az SMS-író jóakarómnak pedig innen csak annyit, hogy nincs igaza és rohadjon meg, persze csak 27-én, karácsonykor mindenkit szeretünk, ugyebár. És tök jó hogy Ő is azt mondta, tudja hogy nem igaz ami szerepelt benne, mert akkor szóba sem állna velem...

Hát itt a karácsony, ezek szerint mindennap újabb és újabb ajándékok jönnek. Ma ketten dícsérték meg Törpét, komolyan mondom ennyire szép qtyát még nem láttam. És jó fejnek is tűnik, na.

Szóval mindenkinek kívánom hogy szép ünnepe legyen, legalább olyan mint nekem. "Szívből, szívből igazán"

Szólj hozzá!

Címkék: személyes kutya

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr961618923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása