HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Hiány és Nespresso

2009.11.29. 11:52 Vámpír\\\'08

Tegnap nem találkoztunk egész nap :(, és most már nagyjából sejtem miért olyan rohadt nehéz leszokni egy narkósnak, nekem is olyan elvonási tüneteim voltak már délutántól hogy a falat kapartam volna legszívesebben, ha nem éppen előtte csináltam volna meg a karmaimat... :)


Ma reggel viszont szólt a telefon, és láthattam őt, úgyhogy elvonási tünet 0%, boldogságfaktor 100. Még akkor is, ha szerinte Zsófia jelen pillanatban úgy néz ki mint egy fehér patkány, de sajnos ez nagyjából igaz, még elfogult atyai szemem sem látja őt túl szépnek a brutális kopasztás óta... Erről ennyi, és - lesz és is, ha minden igaz. :)

Tegnap voltam a MM-ban, és bizony rájöttem, hogy a Mikulásnak küldött listámból a Nespresso gépet kifelejtettem... Most már mindegy, azért ott kaptam egy kávét, annyira jó, hogy rövid úton elvinne a koffeinmérgezés, ha lenne egy ilyen készülékem, úgyhogy ezen még érdemes gondolkodni. Az viszont feltűnt, hogy elméletileg már karácsonyi szezonnak kellene lenni, de azért annyira nem taposták egymást az emberek. Talán majd a jövő héten? Sajnos az ajándékokkal még mindig nem vagyok kész, mindig eszembe jut még valami, lehet hogy az idén is kétségbeesetten kóválygok majd a Mammutban 23-án este? Még a hideg is ráz a gondolattól, igaz pár éve még 24-én délelőtt léptem meg hazulról, mert eszembe jutott még az utolsó pillanatban egy ajcsi az akkori asszonynak, de aztán este kiderült, megérte. :)

Asszem mára ennyi, jó unalmas vasárnapunk van, de néha ilyen is kell. Viszont összeraktam az iwiw-en egy remek zenedoboz összeállítást, aki ismeri a vámpírt, nyugodtan belehallgathat, csodás dalok - és egyik sem fiatalabb 30 évesnél... De, asszem talán egy igen, ha jól emlékszem a Várni rád egy éjen át olyan 1981-es lehet... De ez csak azt mutatja hogy én is haladok a korral, és nyitott vagyok az újdonságokra! :)

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr261560468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása