HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Hála az esőért

2009.11.28. 11:51 Vámpír\\\'08

Tegnap délután esett mint a barom, máskor ilyenkor elátkozom az egész rohadt életet, hogy nem a Szaharába, Nevadába vagy egyéb hasonló klímájú helyre születtem. Szerintem ugyanis az élethez elsősorban napsütés szükségeltetik, megfelelő mennyiségű meleggel karöltve. Úgy áprilistól szeptember, na jó, október elejéig bírom itthon az időjárást, utána le tudnám hibernáltatni magam.

Tegnap viszont bár szakadt az eső kisebb-nagyobb intenzitással, kit érdekelt? Mentem hozzá, s felőlem akár atomvillanás is lehet a távolban, ha láthatom Őt. És láthattam és kedves volt és mosolygott és... Ráadásul, hála az esőnek, még több időt is tölthettünk együtt.

Ma reggel viszont nem taliztunk, de hát megérdemli hogy jól kialudja magát. Csak hát minden pillanat, amikor nem láthatom őt, hogy is mondjam: "te nem érzed ezt a kínt, nem voltál féltékeny soha..." Én sem vagyok féltékeny, okom sincs rá, csak hiányzik. Na.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr891558339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása