HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Szerelmes vers - megér egy külön posztot

2009.11.23. 10:10 Vámpír\\\'08

Igaz hogy nem én írtam, viszont tulajdon két kezemmel - meg idegen nyelvet nehezen feldolgozó agyammal - fordítottam le, úgyhogy ezért aztán biztos hogy nem is pontos meg nem is rímel, de így is kiváló!

 

Szeretnék a Te macid lenni,

Lánccal a nyakamon,

vezethetsz bárhová -

Szeretnék a Te macid lenni.

 

Nem lennék tigris,

a tigrisek túl dúrván játszanak.

Nem lennék oroszlán,

Az oroszlán nem az a fajta,

Amit te szeretsz.

Én csak a Te macid szeretnék lenni.

 

Én szeretnék a Te macid lenni,

Veled lenni minden éjszaka.

Ujjaidal beletúrnál a hajamba,

És szorosan ölelnél engem.

 

Jó, tudom, borzasztó minőségű a fordítás, de azért...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr191545575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása