HTML

Vámpír Hírlap

Ez Vámpír napi frissítésű, érdekes blogja. Lesz benne foci, aztán foci, politika, foci, kutya, foci, kultúra, autó, foci és számos egyéb érdekes téma. Néha személyes is, dehát az csak nekem érdekes... Várom az olvasókat! "Adj vért - Ebédet adsz!"

Friss topikok

  • Vámpír\\\'08: Gratulálok, szeretett Vámpírom! :) (2010.02.15. 19:10) Szuperrekord!
  • Vámpír\\\'08: A morális válság valóban jó kifejezés. Sok minden együtt hozta ezt össze. Pl. mondták, hogy a Frad... (2009.11.07. 21:19) Néhány szó a Fradi-botrányról

Linkblog

Hát akkor megvolnánk

2010.02.05. 09:54 Vámpír\\\'08

Na hát.

Szóval, kedden és pénteken tud netközelbe jutni a kedves, így aztán - őszintén - kissé rettegtem is attól, mi van ha jelentkezik ma, mert nagyjából már végigbeszélgettem magammal a dolgot. Nem jelentkezett hál'Istennek. Lehet hogy marhaság, de örülök neki: úgy tűnik, most már tényleg vége, és kezdhetünk gyógyulni. Ma például egy kiadós vedeléssel.

Nem tudom nem csalódtam-e egy kicsit. Oké hogy így akartam, oké hogy már eldöntöttem hogy így a jobb, de hát azért titkon reméltem hogy tesz még egy próbát. Nem tett. Mondjuk, ha azt mondom magamnak hogy ezek szerint nem voltam olyan fontos neki mint az hittem - vagy hinni szerettem volna -, attól talán könnyebb lesz felejteni. Mondjuk. Sőt, fogom is mondogatni magamnak, gyakran.

Ennyi nagyjából, délután nagy pusztítást végzek kedvenc kocsmám Heineken-készletében, ahogy az egyik Robin Hood filmben (talán a Kevin Costner féle változatban?) mondja Tuck barát: "a gabona is Istentől való, de az igazi csoda hogy megtanított sört főzni belőle!" Maximálisan egyetértek.

És akkor legyen még egy dal mára, hangulatom ugyebár topon, tehát ne számítson senki lambadára...

https://www.youtube.com/watch?v=veO-4QUR2yw

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://vampirhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr971731090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása